بارها در این ستون نوشتم سالیان درازی است جامعه هنری ما از مدیران هنری جلوتر هستند، اما خوب گاهیوقتها مواردی هم پیش آمده که به این نظریه کلی خدشه وارد شده است؛ نمونه اخیرش، واکنش برخی از هنرمندان به خرید تابلو کمالالملک از سوی وزیر فرهنگ از هفتمین حراج تهران که بازتاب وسیعی هم داشت. هنرمندان منتقد میگویند: وزارت فرهنگی که گفته بود پول خرید موکت و دستگاه تهویه برای موزه ندارد و میخواهد با ا حسین هاشم پور...
ما را در سایت حسین هاشم پور دنبال میکنید
برچسب: لطفا,وزیر,فرهنگ,پشیمان,نکنید, نویسنده: بازدید: 172 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 12:04